Hoe beter je klantenservice, hoe meer mensen er een beroep op doen. Hou het groeiend volume en de druk op de serviceafdeling beheersbaar met een overzichtelijke webcare tool gecombineerd met chatbots.
De ene klant wil zijn verhaal kwijt via een reviewsite, de ander stelt direct zijn vragen via WhatsApp. Bied jouw klanten de vrijheid om het kanaal te kiezen, zonder dat je zelf het overzicht op je berichtenstroom verliest.
Schep orde in de chaos door efficiënt werken te faciliteren. Dat begint met strak overzicht. Een goede webcare tool aangevuld met slimme chatbots zorgen voor een soepele samenwerking en het snel en efficiënt afhandelen van klantvragen. Zo houdt jouw team grip op alle binnenkomende berichten.
De berichtenstroom van een goed bezochte klantenservice is soms lastig onder controle te houden. Met een goed ingerichte webcare tool komen de berichten direct overzichtelijk binnen. Door workflows in te richten en berichten toe te wijzen kunnen medewerkers snel en relevant reageren. Klanten hoeven dus nooit lang te wachten op een reactie.
Precies weten wat er zoal bij de klantenservice binnenkomt? Hoeveel vragen jouw medewerkers per uur beantwoorden? Waar is tijd te winnen? Breng deze informatie in beeld en gebruik het om de snelheid, efficiëntie én kwaliteit van de service te verhogen en je servicestrategie te verfijnen.
Creëer synergie tussen medewerkers en chatbot
Chatbots beantwoorden zelfstandig veelgestelde vragen, vragen alvast extra gegevens uit of routeren complexere vragen direct naar de juiste medewerker. Dankzij deze efficiëntie en de schaalbaarheid houden jouw medewerkers meer tijd over voor de klant.
Chatbots zijn 24 uur per dag beschikbaar en kunnen grote volumes aan. Ze vangen veel voorkomende klantvragen en -gesprekken voor je af. Oók in het weekend. Is een vraag te complex? Dan biedt een chatbot de klant een soepele hand-over naar een echte medewerker.
Gebruik Artificial Intelligence (AI) niet alleen om vragen automatisch te beantwoorden of toe te wijzen, maar ook om de gebruikerservaring constant te verbeteren. Door AI proactief suggesties te laten doen, wordt jouw chatbot steeds slimmer.
Hoe meer informatie je aan de chatbots geeft, hoe effectiever ze kunnen werken. Gebruik je archief met klantinteracties om meer uit je chatbots te halen. Zo vul je veelgestelde vragen aan en maak je de routering nog effectiever.
Klaar om jouw online dienstverlening te optimaliseren?
We laten je graag de voordelen zien van efficiënte klantenservice en slimme automatisering.
Bereikbaar via het favoriete kanaal van jouw klant
Breng alle communicatiekanalen bij elkaar
Werk overzichtelijk met slimme routering
Verbeter performance met real-time webcare statistieken
We laten je graag zien hoe jij je service verbetert met de inzet van een goede webcare tool en automatisering.
Niet alleen wij zijn overtuigd
Bouwen aan echt betrokken en blije klanten is iets wat niet alleen ons blij maakt, maar ook de digitale wereld. En dat is niet onopgemerkt gebleven.